lauantai 9. elokuuta 2014

"yö"retkikuvia!

Homma meni näin, että meidät pistettiin kävelemään noin 10 km Metun kodalle. Matkan varrella soitettiin Katrille joka antoi meille tehtäväksi kuvata ihmisiä ja vähintään kymmenen kasvia 8)
edustuskuva!

oikeesti edustuskuva! kalle laita tää fb proffakuvaksi :D

.


hiirenvirna ja horsma kylläkyllä

Qsi

goivu :-DD

puna-apila!

voikukka

se puu mihin tulee niitä punasia marjoja mistä on ne karkitki


haapoja

veljes ja elina

mändy

kukka se on. 
fetulaaaaaaa

varpukasveja :3

long way ahead..

kissankelloja 

moi

vadelmaaa

randomleinikki

osmankääämi (vai käämä?) o_O

Sini Saarela pelastaa!

nappikukka haiseeee hyi

naava on merkki puhtaasta ilmasta.

hyi

kukkaa

sad stori :'(

riippumatto lisäpainona 
huomatkaa hirttosolmu!!!!!1

siunausta

eli missä vitsissä 

syödään viljaa

Hyvää yötä jeesus myötä ja kiiitos siitä ettei tarvinu kävellä takas!
Minulla on nuha.

Aikuisten valvonnasta vapautuneiden johtajien iltamatarina

Pelasimme tovin Unoa, mikä oli erittäin lupsakkaa, mutta haasteellista sillä Elinaa nauratti "hieman". Unoa pelasimme hyvin kauan ja hartaasti, sillä sen pelaaminen oli innostavaa ja hyvin veikeää. Myöhemmin Krista nukahti ja jatkoimmekin pelaamista ilman häntä.

  Myös kielenkäyttömme oli pelaamisen aikana varsin säädyllistä ja oikeaoppista. Tilanne kuitenkin muuttui kun Elinalta jäi peukalo oven väliin ja hän kiroili äänekkäästi. Tästä johtuen Veli piti Elinalle puhuttelun jonka seurauksena Elina lupasi antaa Veljekselle rahaa karkkeihin. Aleksi järkyttyi ja lähtikin sitten pois, samoin Kalle. Me leikimme ennen Kallen lähtöä norjalaista ja se oli oikein letkeää.

  Lämpimät voileivät, joita teimme olivat ihan jees paitsi Elinan leipä ei. Kristakaan ei pitänyt Veljeksen tekemästä leivästä. Tämän iltamatarinan kirjoittamisen aikana Veljes syöpöttelee leipää.

  Antti on ilmeisesti hyvin ihastunut pihalla olevaan katokseen, sillä hän viettää suuren osan ajastaan siellä.

   Laura kertoi kuolleensa.

   Juse koki Ammentain olevan rentouttavaa kaikkien hääjuttusten jälkeen.

   Ace of Spades

Katselimme myös vanhoja kuvia Merituulen nettisivuilta. 

kirjoitti: Elina

paikalla mukana: Veljes
                             Krista
                             Laura
                             Jasu

KUVIA!

Tässäpä erittäin kauniita kuvia Ammentailta!

Veljes, Aleksi ja Kalle

Anita ja Saara seuraa Janin ruuanlaittoa

rändöm traktori

Elina ekalla Ammentaillaan :-)

Saara paistaa pekonia ja varoo rasvaaaaaaaa

such salaatti

veikeä hirvi

Ulla ja Masu syömässä omnomnom

Masu nauttii omasta rauhasta :D

retarded 
tässäpä aloitellaan blogin pitoa!

blogger toimii!

katri HURR

perjantai 8. elokuuta 2014

Tarina by johtajat

Olipas kerran seikkailija poikien yöretki nimeltä pataässä. Leiri alkoi ihan normaalisti A-pukin teolla, laavun pystytyksellä. MUTTA seikkailija johtajat olivat keksineet erikoiohjelmaa. Kun kello löi 12 kuului huutava ääni. ACE OF SPADES!!! Ja tämä ääni jatkui ikuisuuteen. Pojat lähtivät laavusta ja laittoivat kengät jalkaan. Ulkona näkivät kolme hämärää hahmoa. He näyttivät eläviltä puskilta!! Älä ksokettele mua. "Johtajanne eivät ole enään keskuudessanne, te olette nyt meidän vankejamme..." He alkoivat hellästi silitellä poikia ja kuului kamalaa huutoa. Poliisiauto tuli pillit täysillä paikalle. Poliisi setä nousi autosta ja osoittiaseella tummai hahmoja "Seis! Teidät on pidätetty!" Ajovaloissa tummat hahmot paljastuivat rähjäisiksi vanhuksiksi. Pojat olivat ymmällään ja tajusivat tämän pedofiili hyökkäykseksi.

Kirjoittajat: Anonyymit Apinat