Olipas kerran seikkailija poikien yöretki nimeltä pataässä. Leiri alkoi ihan normaalisti A-pukin teolla, laavun pystytyksellä. MUTTA seikkailija johtajat olivat keksineet erikoiohjelmaa. Kun kello löi 12 kuului huutava ääni. ACE OF SPADES!!! Ja tämä ääni jatkui ikuisuuteen. Pojat lähtivät laavusta ja laittoivat kengät jalkaan. Ulkona näkivät kolme hämärää hahmoa. He näyttivät eläviltä puskilta!! Älä ksokettele mua. "Johtajanne eivät ole enään keskuudessanne, te olette nyt meidän vankejamme..." He alkoivat hellästi silitellä poikia ja kuului kamalaa huutoa. Poliisiauto tuli pillit täysillä paikalle. Poliisi setä nousi autosta ja osoittiaseella tummai hahmoja "Seis! Teidät on pidätetty!" Ajovaloissa tummat hahmot paljastuivat rähjäisiksi vanhuksiksi. Pojat olivat ymmällään ja tajusivat tämän pedofiili hyökkäykseksi.
Kirjoittajat: Anonyymit Apinat